Ondernemen is méér dan alleen doen waar je goed in bent

Formuleer een goede waarde propositie waarmee je inspeelt op de behoeften van jouw favoriete klanten

In deze korte video spreekt Cees Verbree over hoe je stapsgewijs vanuit de missie van jouw bedrijf kunt komen tot een goede waarde propositie. Wat dat is? Een korte krachtige (commerciële) boodschap waarmee je inspeelt op de behoeften van jouw favoriete klanten.
Zo maak je de toegevoegde waarde van jouw bedrijf duidelijk bij de doelgroep(en) op wie jij je richt met jouw bedrijf.
Want ondernemen is méér dan alleen doen waar je goed in bent…

Interesse in meer blogs, berichten of video's?

Wij helpen ZZP en MKB ondernemers bij het ontwikkelen van ondernemersvaardigheden en succesvol ondernemerschap.
Wij delen onze kennis en ervaring graag in de vorm van blogs, berichten en korte video’s. 
Zo willen wij je helpen het vak ‘ondernemen’ een stuk eenvoudiger te maken.

Facebook
LinkedIn

Ik kom op: