Ondernemen is méér dan alleen doen waar je goed in bent

Formuleer een goede waarde propositie waarmee je inspeelt op de behoeften van jouw favoriete klanten

In deze korte video spreekt Cees Verbree over hoe je stapsgewijs vanuit de missie van jouw bedrijf kunt komen tot een goede waarde propositie. Wat dat is? Een korte krachtige (commerciële) boodschap waarmee je inspeelt op de behoeften van jouw favoriete klanten.
Zo maak je de toegevoegde waarde van jouw bedrijf duidelijk bij de doelgroep(en) op wie jij je richt met jouw bedrijf.
Want ondernemen is méér dan alleen doen waar je goed in bent…

Interesse in meer video's?

Wij helpen MKB ondernemers bij het verbeteren van ondernemersvaardigheden en goed doordacht en succesvol ondernemerschap.
Op ons Youtube kanaal delen wij onze kennis en ervaring met jou ook in de vorm van korte video’s. 
Zo willen wij je helpen het vak ‘ondernemen’ een stuk eenvoudiger te maken.

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn